۲۱:۳۷

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

هدف مصوبه سه نرخی شدن بنزین، استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی است

هدف مصوبه سه نرخی شدن بنزین، استفاده حداکثری از کارت سوخت شخصی است
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هدف از اجرای مصوبه سه نرخی شدن بنزین، استفاده حداکثری از کارت‌های سوخت شخصی است.
کد خبر : ۳۷۹۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ کرامت ویس‌کرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در برنامه میز اقتصاد شبکه خبر با موضوع «اجرای مصوبه دولت در حوزه بنزین» گفت: هدف از اجرای این مصوبه، استفاده حداکثری از کارت‌های سوخت شخصی است که به شرکت ملی پخش نیز تکلیف شده بود.

وی ادامه داد: هدف بعدی از مصوبه سه نرخی شدن بنزین، جلوگیری از واردات بی‌رویه سوخت به کشور است.

ویس‌کرمی افزود: در ماه گذشته به طور میانگین روزانه ۵۶ میلیون لیتر بنزین از طریق کارت‌های اضطراری جایگاه‌ها سوختگیری کردند که هویت مالک و خودرو در این تراکنش‌ها مشخص نیست.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه ۴۳ درصد سوختگیری در ماه‌های گذشته توسط کارت اضطراری جایگاه‌ها انجام شده است افزود: حجم قابل توجهی از سهمیه‌های نرخ اول و دوم در کارت‌های سوخت هموطنان ذخیره شده است و سهمیه نرخ اول و دوم نیاز اکثریت جامعه را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی سریع و شفاف یکی از نقاط قوت این مصوبه بود ادامه داد: امیدواریم با اجرای این مصوبه استفاده از کارت سوخت جایگاه‌ها به حداقل برسد.

ویس‌کرمی ادامه داد: فراخوان ال‌پی‌جی سوز شدن خودرو‌ها اعلام شده است و از فردا ثبت‌نام خودرو‌ها آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha