۰۱:۳۴

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

انفجار خط لوله گاز در مرکز شهرستان کهگیلویه ۲ مجروح در پی داشت

انفجار خط لوله گاز در مرکز شهرستان کهگیلویه ۲ مجروح در پی داشت
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی یاسوج گفت: بر اثر انفجار خط لوله انتقال گاز در خیابان امام خمینی شمالی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، ۲ نفر از نیرو‌های شرکت گاز دچار سوختگی شدند.
کد خبر : ۳۶۷۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ پرویز غفاری‌فرد، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی یاسوج گفت: بر اثر انفجار خط لوله انتقال گاز در خیابان امام خمینی شمالی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، ۲ نفر از نیرو‌های شرکت گاز دچار سوختگی شدند و با وضعیت پایدار به اورژانس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه این ۲ بیمار که ۳۳ و ۴۷ سال سن دارند، دچار سوختگی در ناحیه بالاتنه شده‌اند افزود: درصد سوختگی یکی از مصدومان ۵۵ و دیگری ۶۰ درصد گزارش شده است که این میزان سوختگی در درجه ۲ طبقه‌بندی می‌شود و درگیری در نواحی بالاتنه بوده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha