به گزارش هابصنعت؛ پرویز غفاریفرد، رئیس اورژانس پیشبیمارستانی یاسوج گفت: بر اثر انفجار خط لوله انتقال گاز در خیابان امام خمینی شمالی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، ۲ نفر از نیروهای شرکت گاز دچار سوختگی شدند و با وضعیت پایدار به اورژانس منتقل شدند.
وی با بیان اینکه این ۲ بیمار که ۳۳ و ۴۷ سال سن دارند، دچار سوختگی در ناحیه بالاتنه شدهاند افزود: درصد سوختگی یکی از مصدومان ۵۵ و دیگری ۶۰ درصد گزارش شده است که این میزان سوختگی در درجه ۲ طبقهبندی میشود و درگیری در نواحی بالاتنه بوده است.
انتهای پیام/