۰۱:۳۲

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

حفظ پایداری شبکه با مدیریت مصرف سوخت

حفظ پایداری شبکه با مدیریت مصرف سوخت
وزیر نفت بر ضرورت حفظ پایداری شبکه از طریق مدیریت مصرف سوخت در بخش خانگی، صنایع کوچک و نیروگاهی، با همکاری بخش‌های مختلف صنعت نفت تأکید کرد.
کد خبر : ۳۶۷۳

به گزارش هاب‌صنعت؛ محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت شنبه ۱۵ آذر در چهارمین نشست ساماندهی و مدیریت سوخت زمستانی اعلام کرد: حفظ پایداری شبکه از طریق مدیریت مصرف سوخت در بخش خانگی، صنایع کوچک و نیروگاهی، با همکاری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی گاز ایران، ضروری است.

محمدصادق عظیمی‌فر، مدیران عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیریت برنامه‌ریزی وزارت نفت و کارشناسان مختلف حضور داشتند.  

در ابتدای این نشست، گزارشی از وضعیت عرضه سوخت ارائه شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha