۱۷:۵۶

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

گاز دستگاه‌های دولتی متخلف قطع می‌شود

گاز دستگاه‌های دولتی متخلف قطع می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز تهران با بیان اینکه با مصوبه هیئت وزیران دستگاه‌های دولتی باید دمای رفاه را ۲۰ درجه تنظیم کنند اظهار کرد: گاز دستگاه‌های دولتی متخلف قطع خواهد شد.
کد خبر : ۳۶۴۹
تعداد بازدید : 1
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha