به گزارش هابصنعت؛ محمدرضا صباغیان، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه اگر دولت بنزین را گران کرد باید حقوق کارمند و کارگر را افزایش دهد اظهار کرد: ما بعد از اجرای افزایش قیمت بنزین شاهد افزایش قیمتها خواهیم بود.
وی با بیان اینکه قشر کارمند و کارگر همین الان هم زیر بار تورم له میشوند افزود: در مورد اینکه هر فصل افزایش قیمت بنزین وجود خواهد داشت هنوز نمیشود اظهار نظر کرد.
انتهای پیام/