۱۹:۴۲

۱۴۰۴/۰۹/۰۴

چرا خودرو‌های نوشماره داخلی باید با قیمت ۵ هزار تومان بنزین دریافت کنند؟

چرا خودرو‌های نوشماره داخلی باید با قیمت ۵ هزار تومان بنزین دریافت کنند؟
سخنگوی دولت به چند ابهام از جمله اینکه چرا خودرو‌های نوشماره داخلی باید با قیمت ۵ هزار تومان بنزین دریافت کنند و تکلیف کسانی که کارت سوختشان هنوز نیامده چیست پاسخ داد.
کد خبر : ۳۴۶۰
تعداد بازدید : 3
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha