به گزارش هابصنعت به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت نیرو (پاون)؛ محمد جوانبخت، مشاور وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل پیشین شرکت مدیریت منابع آب ایران در جلسه تکریم و معارفه معاونان جدید و پیشین وزیر نیرو در امور آب و آبفا اعلام کرد: در جلسه امروز با شهردار تهران مقرر شد، ۵۳ حلقه چاه که دارای کیفیت مطلوب برای شرب هستند، برای تأمین پایدار آب شرب پایتخت به وزارت نیرو واگذار شده است.
وی با اشاره به برنامههای شهرداری تهران برای افزایش استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز گفت: بنا بر تأکید شهردار تهران، توسعه آبیاری با پساب جزو اهداف اصلی یکی ۲ ماه آینده شهرداری است.
به گفته وی، میزان مصرف پساب توسط شهرداری که اکنون حدود ۲۳ میلیون مترمکعب در سال است، طی ماههای آینده به ۵۶ میلیون مترمکعب خواهد رسید و در صورت تکمیل فرآیند جمعآوری پساب از تمام تصفیهخانهها، این رقم میتواند به ۲۰۰ میلیون مترمکعب افزایش یابد.
انتهای پیام/