۱۰:۲۳

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

۱۵۰ میلیارد مترمکعب از ذخایر آب‌های زیرزمینی غیرقابل تجدید، برداشت شده است

۱۵۰ میلیارد مترمکعب از ذخایر آب‌های زیرزمینی غیرقابل تجدید، برداشت شده است
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد ۱۵۰ میلیارد مترمکعب از ذخایر آب‌های زیرزمینی غیرقابل تجدید، برداشت شده است. با توجه به این شرایط و براساس قانون برنامه هفتم، فضای سبز به جای استفاده از آب‌های زیرزمینی باید با پساب آبیاری شود.
کد خبر : ۳۴۱۸
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha