۱۵۰ میلیارد مترمکعب از ذخایر آبهای زیرزمینی غیرقابل تجدید، برداشت شده است
شرکت مدیریت منابع آب ایران اعلام کرد ۱۵۰ میلیارد مترمکعب از ذخایر آبهای زیرزمینی غیرقابل تجدید، برداشت شده است. با توجه به این شرایط و براساس قانون برنامه هفتم، فضای سبز به جای استفاده از آبهای زیرزمینی باید با پساب آبیاری شود.