به گزارش هابصنعت؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه ۲ ماه قبل در نامه به رئیسجمهور گفتم مدیریت آب تهران را بهدست ما یعنی مدیریت محلی بدهید اظهار کرد: طرح ما این بود که در خانههای مردم کاهنده نصب کنیم که خرج آن برای خانه یک میلیون تومان است و من در خانهٔ خودم هم نصب کردهام.
وی با بیان اینکه ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب معادل مصرف ۲۴ میلیون نفر است افزود: اگر درست مدیریت کنیم آب اضافه هم داریم.
انتهای پیام/