۱۶:۳۱

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

زاکانی: ۲ ماه قبل در نامه به رئیس‌جمهور گفتم مدیریت آب تهران را به‌دست ما یعنی مدیریت محلی بدهید

زاکانی: ۲ ماه قبل در نامه به رئیس‌جمهور گفتم مدیریت آب تهران را به‌دست ما یعنی مدیریت محلی بدهید
شهردار تهران با بیان اینکه ۲ ماه قبل در نامه به رئیس‌جمهور گفتم مدیریت آب تهران را به‌دست ما یعنی مدیریت محلی بدهید اظهار کرد: اگر درست مدیریت کنیم آب اضافه هم داریم.
کد خبر : ۳۴۰۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه ۲ ماه قبل در نامه به رئیس‌جمهور گفتم مدیریت آب تهران را به‌دست ما یعنی مدیریت محلی بدهید اظهار کرد: طرح ما این بود که در خانه‌های مردم کاهنده نصب کنیم که خرج آن برای خانه یک میلیون تومان است و من در خانهٔ خودم هم نصب کرده‌ام.

وی با بیان اینکه ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب معادل مصرف ۲۴ میلیون نفر است افزود: اگر درست مدیریت کنیم آب اضافه هم داریم.

تعداد بازدید : 3
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha