۱۳:۱۱

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

قاچاق سوخت توسط مسئولان یک شرکت حمل‌ونقل با صدور بارنامه‌های جعلی

قاچاق سوخت توسط مسئولان یک شرکت حمل‌ونقل با صدور بارنامه‌های جعلی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از شناسایی سوءاستفاده مسئولان یک شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای در دریافت سهمیه سوخت از طریق بارنامه‌های صوری خبر داد و اعلام کرد: حدود ۸۱ درصد بارنامه‌های صادرشده دارای نشانه‌های تقلب بوده است.
کد خبر : ۳۲۷۹

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از خبرگزاری مهر؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بررسی‌های سیستمی و اسنادی خود به یکی از شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای که در زمینه حمل و نقل کالا در داخل کشور فعالیت دارند مشکوک شدند.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی مشخص شد سه نفر از مسئولان وقت شرکت مذکور بین سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۳ با سوءاستفاده از موقعیت و شرایط موجود با سندسازی اقدام به دریافت سهمیه سوخت از طریق بارنامه‌های صوری و پرداخت هزینه‌های خرید سوخت از بودجه شرکت می‌کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه از مجموع بارنامه‌های صادرشده حدود ۸۱ درصد دارای نشانه‌های تقلب بوده تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه قاچاق سوخت لطمات و صدمات بسیاری را به شبکه سوخت رسانی کشور و تشدید ناترازی برق دارد، گفت: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص سوداگرانی که برای کسب سود‌های بادآورده با استفاده غیر قانونی، دزدانه از قاچاق سوخت زمینه ناترازی‌های انرژی را ایجاد کرده‌اند با شماره تلفن ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha