به گزارش هابصنعت؛ محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: برنامهای که دولت و وزارت نفت در جلسهای در مجلس ارائه کردند، با هدف مدیریت استفاده بیش از حد مردم از کارتهای سوخت جایگاهها تنظیم شده است.
وی با بیان اینکه بر اساس این برنامه، قیمت بنزین با کارت جایگاهها قرار است افزایش یابد افزود: نظر دولت در حال حاضر قیمت پنج هزار تومان به ازای هر لیتر است، هرچند اعداد بین پنج هزار تا ۶ هزار تومان نیز مطرح شده، اما تأکید بیشتر بر نرخ پنج هزار تومان است.
زنگنه ادامه داد: در این طرح، همچنان سهمیه ۱۰۰ لیتری با نرخ ۱۵۰۰ تومان در کارت سوخت شخصی حفظ میشود و بنزین آزاد با نرخ ۳هزار تومان عرضه خواهد شد.
وی افزود: در صورتی که افراد بخواهند از کارت جایگاهها استفاده کنند، باید قیمت بالاتری بپردازند که فعلاً پنج هزار تومان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/