به گزارش هابصنعت؛ رئیس اداره احیای تالابهای خوزستان گفت: امسال تالابهای خوزستان از مهر امسال تاکنون بدترین شرایط آبی را داشتهاند.
وی با بیان اینکه اکنون تنها در انتظار بارندگی آن هم در آذر هستیم افزود: در حال حاضر ۵۸ درصد تالاب شادگان در بخش آب شیرین، آب ندارد. بخشهای جنوبی و غربی تالاب هم که شیب بالاتری دارند، تقریبا خشک هستند.
انتهای پیام/