۰۰:۵۲

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

مدیران وزارت نیرو از فروردین می‌دانستند کم‌آبی داریم ولی کاری نکردند

مدیران وزارت نیرو از فروردین می‌دانستند کم‌آبی داریم ولی کاری نکردند
عباس کشاورز، سرپرست اسبق وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه با تعطیلی و قطعی آب قصد دارند دست‌اندازی به منابع آبی سایر شهر‌ها را تحمیل کنند اظهار کرد: کسی در وزارت نیرو دغدغه حل مشکل آب کشور را ندارد.
کد خبر : ۳۲۰۴
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha