به گزارش هابصنعت؛ مدیر روابط عمومی آبفای تهران اظهار کرد: نصب پمپ بر روی شبکه بدون تانکر هم تخلف است و هم باعث میشود کنتور با سرعت بیشتری کار کند و مبلغ آببهای مشترک را بالا ببرد
وی با بیان اینکه سیاستی مبنی بر قطعی آب در تهران نداریم؛ چرا که اگر آب بخواهد قطع شود، خود شبکه ما نیز دچار اختلال میشود مدعی شد: آنچه ما داریم، افت فشار در بعضی از ساعات است. تنها مشترکینی که مخزن و پمپ ندارند و همراهی نکردهاند، بعضاً در بعضی از ساعات احساس میکنند آب قطع شده است.
این ادعا در حالی مطرح شد که بررسیهای هابصنعت نشان میدهد شهروندان برخی مناطق تهران باوجود داشتن پمپ و مخزن آب، قطعی آب ۱۲ ساعته در ساعاتی از شبانهروز را تجربه میکنند.
افزون بر این برخی از شهروندان گزارش دادهاند که آب در برخی مناطق یک روز در میان قطع میشود.
انتهای پیام/