۱۳:۳۰

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

فرسوده‌ها هر سال ۷/۵ میلیارد لیتر سوخت مصرف می‌کنند

فرسوده‌ها هر سال ۷/۵ میلیارد لیتر سوخت مصرف می‌کنند
مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: حدود ۷/۵ میلیون خودرو فرسوده در ایران وجود دارد که هر سال به طور میانگین هزار لیتر سوخت مصرف می‌کنند و مجموع مصرف آن‌ها به ۷/۵ میلیارد لیتر می‌رسد.
کد خبر : ۳۱۱۶

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از روزنامه اقتصاد مردم؛ سعید تاجیک، مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: حدود ۷/۵ میلیون خودرو فرسوده در ایران وجود دارد که هر سال به طور میانگین هزار لیتر سوخت مصرف می‌کنند و مجموع مصرف آن‌ها به ۷/۵ میلیارد لیتر می‌رسد.

وی افزود: در چهار سال گذشته هر آن‌چه در مجموعه ما سود بود، روی زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و تا سال ۲۰۳۰ افق‌هایی تعریف کرده‌ایم.

تاجیک ادامه داد: آزمایشگاه فعلی از سال ۱۳۸۴ با استاندارد‌های یورو۲ فعال شد و رفته رفته بخش‌های مختلف مانند آزمایشگاه خودرو سواری، موتورسیکلت، موتور دیزل، خودرو دیزل، خودرو برقی، سامانه تهویه مطبوع خودرو‌ها و شیمی کاتالیست و ... راه‌اندازی شدند و سال ۱۳۹۶ استاندارد یورو۵ اجرایی شد.

وی ادامه داد: امسال قصد داریم آزمایشگاه یورو۶ خودرو و یورو۵ موتورسیکلت را افتتاح کنیم. همچنین مرکز تست تصادف از مهم‌ترین اهداف ما است که پیش‌بینی می‌کنیم طی ۲ ماه آینده در نهایت تا ۲۳ آذر، راه‎‌اندازی شود؛ راه‌اندازی بزرگ‌ترین کال سنتر کشور نیز از دیگر اهداف مهم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha