به گزارش هابصنعت؛ خبرگزاری مهر نوشت: تهران، امسال در آستانه کمآبی تاریخی قرار دارد. در حالی که سیاستگذاران، شهروندان را به رفتار مسئولانه دعوت میکنند، کارشناسان از نیاز فوری به اصلاح ساختاری مدیریت منابع، نوسازی شبکه و همسویی دستگاههای اجرایی سخن میگویند.
اگر زمستان پیشرو نیز خشک بماند، تابستان ۱۴۰۵ شاید نخستین فصل تاریخ معاصر باشد که پایتخت ایران، با ۹ میلیون ساکن دائم و چند میلیون جمعیت روزانه، جیرهبندی رسمی آب را تجربه کند. تهران، امسال شاید برای نخستین بار، معنای واقعی تشنگی را در هوای سرد زمستان بچشد.
انتهای پیام/