۱۰:۴۹

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

بشکه نفت ۶۰ دلاری را داریم ۵۱ دلار می‌فروشیم

بشکه نفت ۶۰ دلاری را داریم ۵۱ دلار می‌فروشیم
نماینده مجلس گفت: نرخ هر بشکه نفت ۶۰ دلار در بودجه پیش‌بینی شده بود، ولی آن را حدود ۵۱ دلار فروخته‌ایم.
کد خبر : ۳۰۸۱

به گزارش هاب‌صنعت؛ هادی قوامی، نماینده مجلس گفت: نرخ هر بشکه نفت ۶۰ دلار در بودجه پیش‌بینی شده بود، ولی آن را حدود ۵۱ دلار فروخته‌ایم. 

وی با بیان اینکه باید یک میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت صادر می‌کردیم افزود: اما در ۶ ماه اخیر، حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار صادرات داشتیم، یعنی ۲۰۰ هزار بشکه کسری در روز.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha