به گزارش هابصنعت؛ مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، رزمندگان ناوتیپ ذوالفقار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (ندسا) پس از شناسایی یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آبهای خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
وی افزود: ۱۱ نفر در این رابطه دستگیر شدند؛ در بازرسی از این شناور ۲۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به همراه تعدادی میتر کشف و ضبط شده است.
قهرمانی ادامه داد: سوختهای کشفشده از شناور یادشده هم طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآوردههای نفتی شده و به چرخه توزیع قانونی برمیگردد. متهمین این پرونده با قرار وثیقههایی جمعاً به ارزش بیش از ۳هزار میلیارد ریال در بازداشت به سر میبرند.
انتهای پیام/