۱۷:۰۴

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

گازبهای بیش از ۷۵ درصد مشترکان خانگی در مهر حداکثر ۱۰ هزار تومان شد

گازبهای بیش از ۷۵ درصد مشترکان خانگی در مهر حداکثر ۱۰ هزار تومان شد
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: با اعمال تعرفه‌های جدید خانگی در مهر امسال، گازبهای بیش از ۷۵ درصد مشترکان خانگی حداکثر ۱۰ هزار تومان
کد خبر : ۳۰۰۰

به گزارش هاب‌صنعت؛ سید حسن موسوی، سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: از آنجا که دوره قرائت کنتور‌های گاز مشترکان ۴۵ روزه است، اصلاحات قبوض گاز از نیمه آبان به طور کامل اعمال می‌شود.

وی افزود: با اعمال تعرفه‌های جدید خانگی در مهر امسال، گازب‌های بیش از ۷۵ درصد مشترکان خانگی حداکثر ۱۰ هزار تومان و حدود ۹۴ درصد مشترکان گازبهای کمتر از ۵۰ هزار تومان داشته‌اند. 

موسوی ادامه داد: مطابق با بخشنامه ابلاغی، از ابتدای آبان امسال، الگوی مصرف ساختمان‌ها و اداره‌های دولتی بر مبنای ۸۰ درصد مصرف دوره مشابه سال ۱۴۰۱ تعیین شده است. 

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha