به گزارش هابصنعت به نقل از شانا؛ محسن پاکنژاد، وزیر نفت در حاشیه بیستوهفتمین اجلاس وزارتی کشورهای صادرکننده گاز (جیئیسیاف) گفت: از جمله دستاوردهای این نشست، انتخاب نماینده جمهوری اسلامی ایران بهعنوان رئیس هیاتهای اجرایی جیئیسیاف بود.
وی افزود: پیشنهاد دیگر، تبدیل مجمع کشورهای صادرکننده گاز به سازمان کشورهای صادرکننده گاز بود که باعث ارتقای سطح اثربخشی این مجمع در مجامع بینالمللی انرژی و بهویژه کشورهای دارنده و صادرکننده گاز خواهد شد و مورد استقبال قرار گرفت.
انتهای پیام/