بهره‌برداری نخستین چاه طرح اینفیل در پارس جنوبی

بهره‌برداری نخستین چاه طرح اینفیل در پارس جنوبی
نخستین حلقه چاه از طرح حفاری ۳۵ حلقه چاه درون‌میدانی پارس جنوبی در مدار تولید قرار گرفت.
کد خبر : ۲۸۴

با پایان عملیات حفاری و تکمیل چاه شماره ۵ سکوی SPD۱۲B در بلوک فاز ۱۲ میدان گازی پارس جنوبی و اتصال چاه به تأسیسات فرآیندی موجود روی سکو، نخستین حلقه چاه از طرح حفاری ۳۵ حلقه چاه درون‌میدانی(Infill) در این میدان مشترک در مدار تولید قرار گرفت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha