۱۵:۵۹

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

دبیر کمیسیون تلفیق بودجه: اختیار افزایش قیمت بنزین را به دولت دادیم

دبیر کمیسیون تلفیق بودجه: اختیار افزایش قیمت بنزین را به دولت دادیم
دبیر کمیسیون تلفیق بودجه گفت: براساس برنامه هفتم توسعه، اختیار افزایش قیمت بنزین را به دولت دادیم.
کد خبر : ۲۸۳۲

به گزارش هاب‌صنعت؛ محمد بیات، دبیر کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر اساس برنامه هفتم توسعه، اختیار افزایش قیمت بنزین را به دولت دادیم و دولت با صلاح دید خود می‌تواند قیمت بنزین را افزایش دهد.

وی افزود: قیمت بنزین را باید سال به سال اضافه می‌کردند نه اینکه الان تلافی ۵-۶ سال گذشته را یک دفعه اضافه کنند.

بیات ادامه داد: برای افزایش قیمت بنزین همه ملاحظات باید در نظر گرفته شود و هنوز طرح موضوعی برای افزایش بنزین صورت نگرفته است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha