به گزارش هابصنعت؛ محمد بیات، دبیر کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر اساس برنامه هفتم توسعه، اختیار افزایش قیمت بنزین را به دولت دادیم و دولت با صلاح دید خود میتواند قیمت بنزین را افزایش دهد.
وی افزود: قیمت بنزین را باید سال به سال اضافه میکردند نه اینکه الان تلافی ۵-۶ سال گذشته را یک دفعه اضافه کنند.
بیات ادامه داد: برای افزایش قیمت بنزین همه ملاحظات باید در نظر گرفته شود و هنوز طرح موضوعی برای افزایش بنزین صورت نگرفته است.
انتهای پیام/