۱۳:۵۷

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

نشست بررسی وضعیت طرح‌های مرتبط با تولید و مسائل قراردادی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد

نشست بررسی وضعیت طرح‌های مرتبط با تولید و مسائل قراردادی شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد
با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، وضعیت طرح‌های مرتبط با تولید و مسائل قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : ۲۸۱۱

بررسی طرح‌های تولید و مسائل قراردادی مناطق نفت‌خیز جنوب

 

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران؛ نشست بررسی وضعیت طرح‌های مرتبط با تولید و مسائل قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با حضور حمید بورد، معاون وزیر نفت، فرخ علیخانی، مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز، امیر مقیسه، مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار و جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیران ستادی شرکت ملی نفت ایران و مدیران عامل شرکت‌های بهره‌بردار برگزار و راهکار‌های افزایش تولید نفت و گاز، رفع تنگنا‌های عملیاتی و روند جمع‌آوری گاز‌های همراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست با اشاره به اهمیت راهبردی مناطق نفت‌خیز جنوب در تحقق اهداف تولیدی کشور گفت: این جلسه با تمرکز بر ۲ محور اساسی برگزار می‌شود؛ نخست، بررسی الزامات افزایش تولید و رفع تنگنا‌های عملیاتی در میادین در حال بهره‌برداری و دوم، تسریع در اجرای طرح‌های جمع‌آوری گاز‌های همراه به منظور صیانت از محیط‌زیست و بهره‌برداری بهینه از منابع ملی.

وی با تأکید بر نقش مدیران میدانی در تحقق برنامه‌های تولیدی افزود: افزایش بهره‌وری، استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تقویت هماهنگی میان ستاد و صف از عوامل کلیدی در دستیابی به اهداف تعیین‌شده است.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیران ارشد این شرکت گزارشی از وضعیت تولید، اقدامات انجام‌شده برای تحقق اهداف سال جاری و آخرین وضعیت طرح‌های بهسازی تأسیسات، خطوط لوله و جمع‌آوری گاز‌های مشعل ارائه کردند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha