به گزارش هابصنعت؛ محمدصادق عظیمیفر، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: تحول دیجیتال و حکمرانی داده محور در عمده شرکتهای پیشروی جهان به عنوان یک رویکرد اساسی برای افزایش بهرهوری و سوددهی بالاتر مدنظر قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه پالایش و پخش در این زمینه باید پیشرو باشد تا از تحلیل دادهها نهایت بهرهمندی را داشته باشد افزود: با اتکا به همین دادهها در زمینه مقابله با بارنامههای صوری، روزانه ۳ میلیون لیتر در مصرف نفتگاز صرفهجویی داشتهایم.
عظیمیفر ادامه داد::از محل این صرفهجویی روزانه، در مصرف بیش از ۶۰۰ میلیون لیتر فرآورده در کشور صرفهجویی شده که معادل جلوگیری از واردات ۳۶۰ میلیون دلار گازوییل بوده است.
وی افزود: سالانه ۵۵ میلیارد دلار سوخت در کشور توزیع میکنیم که عددی بسیار بزرگ و فراتر از تصورات است.
انتهای پیام/