به گزارش هابصنعت؛ برخی رسانهها امروز با انتشار سندی مدعی شدند مصوبهای به تصویب هیئت وزیران رسیده که نشان میدهد گام اولیه گرانکردن بنزین توسط دولت برداشته شده است.
براساس این مصوبه منتشرشده، قیمت حاملهای انرژی باید تدریجی افزایش یافته و هزینه سوخت بیشتر از سهمیه نیز باید افزایش پیدا کند.



رضا سپهوند، نماینده مردم خرمآباد در مجلس نیز طی اظهارنظری گفته است: دولت و مجلس بهدنبال یافتن راهکاری برای رفع ناترازی بنزین هستند و افزایش قیمت یکی از محتملترین گزینهها در مسیر بودجه سال آینده است.
این عضو هیئترئیسه کمیسیون انرژی مجلس، از احتمال مطرح شدن اصلاح قیمت بنزین در بودجه ۱۴۰۵ خبر داده و اظهارکرده است: واردات بخشی از سوخت مورد نیاز کشور، از جمله بنزین، دولت را وادار کرده تا درباره قیمت تمامشده و نحوه عرضه این فرآوردهها بازنگری کند.
انتهای پیام/