۱۱:۰۵

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

۲۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی جدید امروز به بهره‌برداری می‌رسد

۲۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی جدید امروز به بهره‌برداری می‌رسد
۲۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی با حضور برخط رئیس‌جمهور در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر : ۲۷۵۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ در ادامه برنامه دولت برای توسعه انرژی‌های پاک، امروز (شنبه ۱۹ مهر) با حضور برخط رئیس‌جمهور، ۲۵۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۴۰۰ مگاوات دیگر نیز آغاز خواهد شد.

حمیدرضا عظیمی، قائم‌مقام سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق در این‌باره گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، ظرفیت نیروگاه‌های تجدیدپذیر کشور به ۲۵۵۰ مگاوات و سهم آنها در سبد نیروگاهی ایران به ۲.۵ درصد رسیده است.

وی افزود: توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در شرایط فعلی دیگر یک «انتخاب» نیست بلکه «ضرورت» است و این طرح‌ها با مجموع سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اجرا شده و گامی مهم در مسیر کاهش ناترازی تولید و مصرف انرژی کشور به شمار می‌رود.

تعداد بازدید : 1
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha