به گزارش هابصنعت به نقل از خبرگزاری فارس؛ حسینعلی حاجیدلیگانی، نماینده شاهینشهر، برخوار و میمه با اشاره به بحران کمآبی و نگرانی کشاورزان از خشکسالی، به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: در سال جاری هنوز هیچ اقدام مؤثری برای بارورسازی ابرها انجام نشده است.
وی افزود: اجرای صحیح عملیات بارورسازی ابرها میتواند در استانهای مستعد، بارندگیهای فصلی را افزایش دهد و بخشی از کمبود منابع آبی کشور را جبران کند.
انتهای پیام/