۲۱:۴۹

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

وزیر نیرو: مشترکان خانگی از ۲۵ روز گذشته، قطع برق نداشته‌اند

وزیر نیرو: مشترکان خانگی از ۲۵ روز گذشته، قطع برق نداشته‌اند
وزیر نیرو گفت: مشترکان خانگی از ۲۵ روز گذشته تاکنون، قطع برق به دلیل ناترازی انرژی نداشته‌اند.
کد خبر : ۲۶۰۲

به گزارش هاب‌صنعت؛ عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو گفت: مشترکان خانگی از ۲۵ روز گذشته تاکنون، قطع برق به دلیل ناترازی انرژی نداشته‌اند و عدالت در توزیع انرژی به طور کامل رعایت شده است.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۷۸ هزار مگاوات پیشنهاد سرمایه‌گذاری در این بخش وجود دارد و باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که سرمایه‌گذاران برای ورود به این حوزه رقابت کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha