به گزارش هابصنعت؛ عباس علیآبادی، وزیر نیرو گفت: مشترکان خانگی از ۲۵ روز گذشته تاکنون، قطع برق به دلیل ناترازی انرژی نداشتهاند و عدالت در توزیع انرژی به طور کامل رعایت شده است.
وی افزود: در حال حاضر نزدیک به ۷۸ هزار مگاوات پیشنهاد سرمایهگذاری در این بخش وجود دارد و باید شرایط به گونهای فراهم شود که سرمایهگذاران برای ورود به این حوزه رقابت کنند.
انتهای پیام/