۱۱:۳۹

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

وزیر نیرو: تکمیل طرح‌های تأمین آب شرب مردم در اولویت قرار دارد

وزیر نیرو: تکمیل طرح‌های تأمین آب شرب مردم در اولویت قرار دارد
وزیر نیرو گفت: در همه شهرستان‌ها طرح‌هایی که با اولویت آب شرب مردم را تأمین می‌کنند، به ویژه طرح‌های ناتمام را تکمیل می‌کنیم.
کد خبر : ۲۵۹۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو سوم مهر در دومین روز از سفر خود به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سد معشوره دارای تراز ملی بوده و فقط در سطح استان نیست و اهمیت ویژه‌ای دارد.

وی ادامه داد: این سد از سال‌ها پیش در دستور کار بوده، اما متأسفانه تغییراتی در برنامه داشته که موجب شده عقب بیفتد و با تثبیت طرح تهیه شده امیدواریم بتوانیم به آن شتاب دهیم.

علی‌آبادی با بیان اینکه بنا شد به عنوان یک طرح اصلی و محوری در استان روی سد معشوره تمرکز کنیم ادامه داد: همه دست به دست هم می‌دهیم و مشکلات را برطرف می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سد معشوره ازجمله سد‌هایی است که در خاطرات خودم بیش از ۲۰ سال این سد را دارم. البته سد‌های زیادی بناست در سطح کشور ساخته شود، اما ما در یک دوره‌ای طرح‌های سازه‌ای را در اولویت نداشتیم و دنبال طرح‌های نرم رفتیم و الان در وضعیتی هستیم که به خاطر خشکسالی باید روی طرح‌های سازه‌ای تمرکز کنیم. سد معشوره نیز ازجمله سد‌های بسیار مهم کشور است که ان‌شاءالله اجرا خواهد شد.

وی افزود: هر سدی که مسئولان استان تشخیص بدهند که اولویت دار است در جمع‌بندی قرار می‌گیرد که انجام شود.

سد ماربره ماده ۲۳ شود 

در ادامه نیز روح‌اله لک علی‌آبادی، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب مردم دورود در خطر است و در حال حاضر نیز برخی از روستا‌ها را با تانکر آبرسانی می‌کنیم، خواهش داریم همان دستوری که برای قرار دادن سد ماربره در ماده ۲۳ داشتید اجرایی شود، چون نیاز اصلی استان است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha