۱۱:۲۸

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

کشف بیش از ۳۶ هزار ماینر غیرمجاز در نیمه نخست امسال

کشف بیش از ۳۶ هزار ماینر غیرمجاز در نیمه نخست امسال
سخنگوی فراجا در گزارشی از کشف بیش از ۳۶ هزار ماینر غیرمجاز در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر : ۲۵۹۶

به گزارش هاب‌صنعت؛ سردار سعید منتظرالمهدی گفت: پلیس هم‌صدا و همگام با صنعت برق کشور در بازه زمانی کمتر از ۶ ماه، از ابتدای سال ۱۴۰۴ تا ۲۵ شهریور، بیش از ۳۶ هزار و ۶۴۸ دستگاه ماینر غیرمجاز را از چرخه فعالیت‌های زیرزمینی حذف کرده که به معنایِ پایداریِ بیشتر در زنجیره تأمین انرژی و دسترسی عموم جامعه به برق است.

وی ادامه داد: این حجم از دستگاه‌های ماینرِ کشف‌شده بیش از هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان ارزش ریالی داشته که با همکاری پلیس امنیت اقتصادی و وزارت نیرو از چرخه استفاده غیرقانونی و ضربه به تأمین امنیت انرژی کشور خارج شده‌اند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha