۱۲:۰۶

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

سخنگوی دولت: سوخت بیشتری نسبت به سال گذشته ذخیره‌سازی شد

سخنگوی دولت: سوخت بیشتری نسبت به سال گذشته ذخیره‌سازی شد
سخنگوی دولت با بیان اینکه امسال با افزایش نیروگاه‌های خورشیدی، مصرف سوخت کاهش پیدا می‌کند اظهار کرد: ذخایر سوخت وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارند.
کد خبر : ۲۵۵۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت امروز سه‌شنبه یکم مهر ۱۴۰۴ در نشست خبری هفتگی خود ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: امسال با افزایش نیروگاه‌های خورشیدی، مصرف سوخت کاهش پیدا می‌کند. 

وی با بیان اینکه همچنین به‌روزرسانی یا اورهال نیروگاه‌ها کمک می‌کند مصرف آنها کاهش پیدا کند ادامه داد: ذخایر سوخت وضعیت بهتری نسبت به سال گذشته دارند؛ در سال گذشته در اول شهریور ۱۴۰۳ ذخایر سوخت حدود ۴۰ تا ۴۵ درصد کمتر از اول شهریور ۱۴۰۲ بود، اما امسال این وضعیت بهبود یافته است.

مهاجرانی با بیان اینکه با این حال، مدیریت مصرف به‌ویژه در مراکز پرمصرف دولتی همچنان موضوع مهمی است افزود: افزایش تولید، جلوگیری از افت فشار و کاهش تلفات از یک طرف و مدیریت مصرف از طرف دیگر، از اولویت‌های جدی دولت است.

تعداد بازدید : 1
کد ویدیو

سخنگوی دولت افزود: طبق اعلام وزیر نفت طی هفت سال گذشته در حال حاضر بالاترین میزان تولید نفت را داریم.

تعداد بازدید : 1
کد ویدیو

مهاجرانی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های علمی نشان می‌دهد که همچنان در تداوم خشکسالی به سر می‌بریم افزود: از مردم برای همراهی و کمک جهت پشت سر گذاشتن تابستان امسال تشکر می‌کنیم.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/

 


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha