به گزارش هابصنعت؛ اکبر حسن بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع برق امروز سهشنبه، اول مهر با بیان اینکه برنامههای مدیریت بار در همه بخشهای مصرف شامل صنایع، خانگی، کشاورزی از امروز - یکم مهر - تا اطلاع ثانوی لغو شده است. اظهار کرد: همچنان از همه ساکنان فهیم و همراه استان تهران انتظار داریم که بر مدیریت مصرف انرژی خود حساس بوده تا به یاری خداوند و تلاش کارکنان صنعت برق هیچ گونه خاموشی و اختلالی در توزیع برق پایدار ایجاد نشود.
وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و دانشجویان افزود: بیتردید آینده آباد و آزاد ایران اسلامی در گروی تعلیم و تربیت هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم است و ما خود را مکلف به تأمین حداکثری برق پایدار برای محیطهای آموزشی میدانیم.
مدیرعامل توزیع برق استان تهران با اشاره به سپری شدن روزهای اوج مصرف برق در فصل گرم سال خاطرنشان کرد: امید است با همراهی مردم نسبت مدیریت مصرف انرژی خود حساس بوده تا هیچگونه خاموشی و اختلالی در توزیع برق پایدار ایجاد نشود.
انتهای پیام/