به گزارش هابصنعت؛ مسعود پزشکیان، رئیسجمهور در جلسه با جمعی از کارآفرینان گفت: دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در مصرف انرژی صرفه جویی صورت بگیرد، موضوعی که ابتدا از خود دولت آغاز شده است.
وی افزود: چه لزومی دارد تا دمای محیط کار را به ۱۸ درجه برسانیم، درحالیکه اگر ۲۵ درجه باشد هیچ مشکلی ایجاد نمیشود. باید فرهنگ درست مصرف کردن در جامعه نهادینه شود.
انتهای پیام/