۱۱:۳۷

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

دستور رئیس‌جمهور برای مدیریت مصرف انرژی در دستگاه‌ها

دستور رئیس‌جمهور برای مدیریت مصرف انرژی در دستگاه‌ها
رئیس‌جمهور از تمام وزیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در حوزه مدیریت و کنترل منابع، مصارف و به‌ویژه مصرف انرژی دستگاه تحت مدیریت، به‌صورت کامل مسئولیت خود را ایفا و گزارش اقدام‌های انجام‌شده را طی یک ماه آینده ارائه کنند.
کد خبر : ۲۴۴۴

به گزارش هاب‌صنعت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور در نشست عصر یکشنبه(۲۳ شهریور) هیئت وزیران، ضمن ابراز سپاس قلبی از الطاف و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به دولت اظهار کرد: این رهنمود‌ها مسئولیت رئیس‌جمهوری و مجموعه دولت را بیش از پیش سنگین ساخته است.

وی بر ضرورت توجه جدی‌تر به دغدغه‌های مردم و تلاش بی‌وقفه برای ارائه خدمات بهتر، باکیفیت‌تر و ایجاد رضایتمندی افزون‌تر در جامعه تأکید کرد و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی، همبستگی و وحدت داخلی هستیم. ناکامی دشمن در تحقق اهدافش ناشی از همین همدلی بی‌نظیر مردم بوده، از این رو مترصد آن است که با توطئه‌های گوناگون، این همدلی را مخدوش و مردم را نسبت به نظام و مسئولان بدبین سازند، تنها راه خنثی‌سازی این نقشه‌های شوم، تلاش مضاعف، خدمت‌رسانی بی‌وقفه و رسیدگی صادقانه به امور مردم است.

رئیس‌جمهور به سیاست قطعی و جدی دولت در زمینه چابک‌سازی دولت و کاهش هزینه‌ها، به‌ویژه هزینه‌های زائد و اضافی اشاره کرد و از تمامی وزیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست در حوزه مدیریت و کنترل منابع و مصارف به‌ویژه مصرف انرژی دستگاه تحت مدیریت به‌صورت کامل مسئولیت خود را ایفا و گزارش اقدام‌های انجام‌شده را ظرف یک ماه آینده ارائه کنند.

در این نشست حمید پورمحمدی، رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از اقدام‌های قانونی در خصوص برنامه هفتم توسعه در سال اول ارائه کرد و مقرر شد نخستین گزارش عملکرد این برنامه، هفته آینده به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha