به گزارش هابصنعت؛ امین حلمزاده، مدیر مرکز مدیریت بار و انرژی ایران گفت: صنایع سیمانی انرژیبر از ابتدای تابستان تا اواسط شهریور سال جاری ۴/۴۷ درصد برق بیشتری نسبت به دوره مشابه سال گذشته دریافت کردهاند.
وی افزود: برخلاف برخی گمانهزنیها، دولت چهاردهم توانسته بخشی از فشار ناترازی برق بر صنایع را مدیریت کند.
مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر نیز اعلام کرد: در تیر و مرداد امسال، با وجود کاهش شدید تولید نیروگاههای برقآبی، میزان برق تحویلی به صنایع کشور ۱۰ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده است.
وی با بیان اینکه در سال جاری ۴هزار و ۹۷۰ مگاوات نیروگاه حرارتی، تجدیدپذیر و مقیاس کوچک به ظرفیت تولید کشور اضافه شده است افزود: علاوه بر این، رکورد زمانی احداث نیروگاههای حرارتی شکسته شد و هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر نیز وارد مدار شد.
انتهای پیام/