۱۹:۳۴

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

وزیر نیرو از بهره‌برداری از ۲۷۰ پروژه آب و برق کشور تا پایان سال جاری خبر داد

وزیر نیرو از بهره‌برداری از ۲۷۰ پروژه آب و برق کشور تا پایان سال جاری خبر داد
وزیر نیرو با اشاره به بهره برداری از ۲۷۰ پروژه آب و برق کشور تا پایان سال جاری، گفت: عملیات اجرایی ۲۶۰ پروژه به ارزش ۲۵۰ همت در سال جاری آغاز می‌شود.
کد خبر : ۲۳۷۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور در مراسم افتتاح تصفیه خانه شماره ۲ شهرستان تربت حیدریه ضمن تبریک ولادت با سعادت پیام‌آور صلح و دوستی، حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، گفت: در دولت چهاردهم تاکنون ۱۶۰ پروژه به ارزش بیش از ۱۰۰ همت در بخش‌های مختلف آب و برق و انرژی‌های تجدیدپذیر به بهره‌برداری رسیده است و در همین راستا روز گذشته نیز ۱۰۰ مگاوات انرژی خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: به تدریج میزان افتتاح نیروگاه‌های خورشیدی از هر هفته ۱۰۰ مگاوات به ۱۵۰ تا ۲۰۰ مگاوات افزایش خواهد یافت و تا پایان سال ۷ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی افتتاح خواهد شد.

وزیر نیرو با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه ۲۰۰ مگاواتی در تربت حیدریه افزود: تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت‌هایی که زودتر وارد مدار می‌شوند استفاده کنیم.

وی با اشاره به اولویت تولید در توزیع در افتتاح پروژ‌ه‌ها گفت: در این مورد نیازمندی کمتری به خط و شبکه و پست وجود دارد. برهمین اساس توانستیم رکورد‌هایی بهره‌برداری از این پروژه‌ها را به کمتر از ۲ ماه یا یک ماه و نیم برسانیم.

علی‌آبادی تاکید کرد: در بیش از هزار نقطه کشور پروژه‌های مربوط به نیروگاه خورشیدی در حال افتتاح هستند و این برای ما افتخار بزرگی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۷۰ پروژه به ارزش ۴۱۰ هزار همت نیز در حوزه آب و برق تاپایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی ۲۶۰ پروژه به ارزش ۲۵۰ همت نیز تمام شده است که این موارد نیز به این پروژه‌ها افزوده خواهند شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha