علی جعفری آذر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه که بیش از ۹۵ درصد ادارات، سازمانها و صنایع تعطیل هستند و بسیاری از مردم در سفرند، قطعی برق همچنان مانند روزهای عادی ادامه دارد.
وی افزود: برق و آب گران شده، اما حتی برای خانههایی که برق ندارند قبوض چندبرابر صادر میشود. این وضعیت موجب نارضایتی شدید مردم شده است. متأسفانه سامانه قطع برق از سامانه وصل آن هوشمندتر عمل میکند.
انتهای پیام/