۱۱:۰۷

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

مردم ۱۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کردند

مردم ۱۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کردند
مدیرعامل آبفا استان تهران با بیان اینکه میزان بارندگی در یک سال گذشته، ۱۵۸ میلی‌متر بود که در یک قرن اخیر بی‌سابقه است اظهار کرد: مردم حدود ۱۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کردند.
کد خبر : ۲۳۲۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ محسن اردکانی، مدیرعامل آبفا استان تهران با بیان اینکه استان تهران در آستانه پشت سر گذاشتن پنجمین سال خشکسالی است اظهار کرد: میزان بارندگی در یک سال گذشته، ۱۵۸ میلی‌متر بود که در یک قرن اخیر بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه مردم حدود ۱۰ درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کردند افزود: با تمهیدات انجام شده‌سد ماملو که بخشی از آب شهر‌های جنوب‌شرق و استان تهران را تأمین می‌کند، خالی نشد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha