۱۰:۵۹

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

۵ شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های میناب توقیف شد

۵ شناور حامل سوخت قاچاق در آب‌های میناب توقیف شد
رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف پنج فروند شناور و ۲ دستگاه خودروی فعال در زمینه قاچاق سوخت در شهرستان میناب خبر داد.
کد خبر : ۲۳۲۸

به گزارش هاب‌صنعت؛ مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق سازمان‌یافته سوخت و فرآورده‌های نفتی در سطح استان، با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب به‌منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در این شهرستان موفق شدند ضمن اطلاع از انتقال محموله‌های بزرگ سوخت قاچاق در سواحل و خور‌های این شهرستان نسبت به مقابله با قاچاقچیان اقدام کنند.

وی ادامه داد: با اجرای این عملیات، مأموران دریابانی پس از گشت‌زنی مستمر، موفق به توقیف پنج فروند شناور و ۲ دستگاه خودروی فعال در زمینه قاچاق سوخت شده‌اند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به معدوم‌سازی ۷ هزار و ۷۰۰ متر لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل حوزه استحفاظی شهرستان میناب، تصریح کرد: مأموران با انهدام خطوط اصلی و انشعابات آنها مسیر انتقال سوخت قاچاق به بستر دریا را قطع کرده‌اند. 

قهرمانی خاطرنشان کرد: سوخت‌های کشف‌شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قاچاق سازمان‌یافته سوخت طی سال‌های اخیر موجب ضربه سنگین به تولید ملی و اخلال در نظام اقتصادی کشور شده است، تاکید کرد: دستگاه قضایی با تمام توان مانع از فعالیت قاچاقچیان خواهد شد و با مرتکبان اینگونه جرایم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام /


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha