به گزارش هابصنعت؛ حسین صارمی، فعال رسانهای درباره نمایشگاه ایرانپلاست نوشت: نمایشگاه ایرانپلاست صنایع ملی پتروشیمی درخواست ۵.۵ میلیارد تومان از هر شرکت بابت تبلیغات بیهودهای مثل درج لوگوی شرکت در بنر کرده که هزار تومان هم هزینه ندارد. اگر ۵۰ شرکت این هزینه را پرداخت کنند، ۲۷۵ میلیاد تومان پول بابت کار نکرده جمع میشود؛ واجا و سازمان بازرسی ورود کنند.

انتهای پیام/