۰۸:۰۰

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

افشاگری فعال رسانه‌ای درباره نمایشگاه ایران‌پلاست

افشاگری فعال رسانه‌ای درباره نمایشگاه ایران‌پلاست
یک فعال رسانه‌ای از درخواست ۵.۵ میلیارد تومان از هر شرکت بابت تبلیغات بیهوده‌ای مثل درج لوگوی شرکت در بنر در نمایشگاه ایران‌پلاست خبر داد.
کد خبر : ۲۳۲۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ حسین صارمی، فعال رسانه‌ای درباره نمایشگاه ایران‌پلاست نوشت: نمایشگاه ایران‌پلاست صنایع ملی پتروشیمی درخواست ۵.۵ میلیارد تومان از هر شرکت بابت تبلیغات بیهوده‌ای مثل درج لوگوی شرکت در بنر کرده که هزار تومان هم هزینه ندارد. اگر ۵۰ شرکت این هزینه را پرداخت کنند، ۲۷۵ میلیاد تومان پول بابت کار نکرده جمع می‌شود؛ واجا و سازمان بازرسی ورود کنند.

افشاگری فعال رسانه درباره نمایشگاه ایران‌پلاست

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha