به گزارش هابصنعت به نقل از پایگاه اطلاعرسانی استانداری خوزستان؛ حوالی ساعت ۱۵ روز چهارشنبه هشت تکنسین شرکت اکتشاف نفت در باتلاق تالاب شادگان گرفتار شدند که با پیگیری مستمر و دستورات سیدمحمدرضا موالیزاده، استاندار خوزستان و اعزام بالگردهای هلال احمر، اورژانس، پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان. نیروهای امدادی پس از گذشته حدود چهار ساعت تکنسینهای گرفتار با موفقیت نجات یافتند.
بر اساس این گزارش، عملیات نجات حاصل همکاری و هماهنگی میان شرکت مناطق نفتخیز جنوب، اداره کل مدیریت بحران استانداری، معاونت امنیتی انتظامی استانداری و فرمانداری شهرستان شادگان بود که در نهایت منجر به خاتمه این عملیات شد.
همه تکنسینهای نجاتیافته از سلامت کامل برخوردار هستند.
انتهای پیام/