به گزارش هابصنعت؛ اکبر حسنبکلو، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تهران گفت: در استان تهرام از ابتدای سال تا به امروز، ۶۳ مزرعه غیرمجاز با تعداد هزار و ۲۰۰ ماینر کشف، ضبط و به مراجع قضایی معرفی شده است.
وی افزود: این کار یک اقدام بسیار پیچیده است و ما سامانههایی داریم که مردم عزیزمان این موارد را به ما گزارش میدهند. ما در این راستا اقدامهای عملیاتی زیادی انجام میدهیم تا این مزرعهها را کشف و ضبط کنیم.
انتهای پیام/