۱۴:۳۸

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

وزیر نیرو سه‌شنبه در صحن علنی پاسخ‌گوی ناترازی انرژی می‌شود

وزیر نیرو سه‌شنبه در صحن علنی پاسخ‌گوی ناترازی انرژی می‌شود
روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور، عباس علی‌آبادی وزیر نیرو در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود.
کد خبر : ۲۲۲۹

به گزارش هاب‌صنعت؛ عباس گودرزی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور، عباس علی‌آبادی وزیر نیرو در صحن علنی حاضر می‌شود و گزارشی درباره اقدامات وزارت نیرو در حوزه مدیریت ناترازی انرژی و اجرای برنامه‌های این وزارتخانه ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در این نشست همچنین نمایندگان مجلس دیدگاه‌ها و انتقادات خود را در زمینه عملکرد وزارت نیرو مطرح خواهند کرد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha