به گزارش هابصنعت؛ عباس گودرزی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: روز سهشنبه ۱۱ شهریور، عباس علیآبادی وزیر نیرو در صحن علنی حاضر میشود و گزارشی درباره اقدامات وزارت نیرو در حوزه مدیریت ناترازی انرژی و اجرای برنامههای این وزارتخانه ارائه خواهد کرد.
وی افزود: در این نشست همچنین نمایندگان مجلس دیدگاهها و انتقادات خود را در زمینه عملکرد وزارت نیرو مطرح خواهند کرد.
انتهای پیام/