به گزارش هابصنعت؛ ساعات پایانی شب گذشته و در ادامه در ساعات بامداد امروز، تعدادی از مشترکان تهرانی از قطع آب منازل مسکونی گلایه داشتند. بررسیهای میدانی و گزارشهای مردمی نشان میدهد که مناطقی در شرق، جنوب شرق و مناطقی در مرکز پایتخت، با قطعی چندساعته آب مواجه بودند.
دلیل قطعی آب چندساعته در این مناطق، افت فشار شبکه توزیع آب شهری و مصارف بالا در این مناطق بوده و بهعبارتی آب به هر قسمت از شبکه نرسیده، منجر به قطع ناشی از افت فشار شده است.
درحالیکه در شدیدترین تنش آبی پنجاه سال اخیر تهران بهسر میبریم و با وجود افت شدید فشار آب شبکه، در هر لحظه در تهران ۴۰ هزار لیتر آب شرب در حال مصرف شدن است و این مسئله ضرورت توجه به اصلاح روند مصرف آب را میرساند.
انتهای پیام/