به گزارش هابصنعت؛ فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه هیئت دولت گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه ماینر استخراج غیرقانونی در مکانهای مختلف کشف شده است.
وی افزود: این دستگاهها در سولههای متروکه، زمینهای کشاورزی و حتی اماکن اداری غیرمجاز نصب شده بودند.
مهاجرانی ادانه داد: فرایند شناسایی و کشف ماینرهای غیرقانونی همچنان ادامه دارد و مسئولان امیدوارند هرچه سریعتر از سوءاستفاده غیرمجاز از منابع عمومی جلوگیری شود.
انتهای پیام/