۱۴:۳۷

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

سخنگوی دولت: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار ماینر غیرقانونی کشف شده است

سخنگوی دولت: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار ماینر غیرقانونی کشف شده است
سخنگوی دولت با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار ماینر غیرقانونی کشف شده است اظهار کرد: فرایند شناسایی و کشف ماینر‌های غیرقانونی همچنان ادامه دارد.
کد خبر : ۲۱۸۲

به گزارش هاب‌صنعت؛ فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در حاشیه هیئت دولت گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه ماینر استخراج غیرقانونی در مکان‌های مختلف کشف شده است.

وی افزود:  این دستگاه‌ها در سوله‌های متروکه، زمین‌های کشاورزی و حتی اماکن اداری غیرمجاز نصب شده بودند.

مهاجرانی ادانه داد: فرایند شناسایی و کشف ماینر‌های غیرقانونی همچنان ادامه دارد و مسئولان امیدوارند هرچه سریع‌تر از سوءاستفاده غیرمجاز از منابع عمومی جلوگیری شود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha