به گزارش هابصنعت؛ مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(چهارشنبه، ۵ شهریور) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: ایام هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر را گرامی میداریم و آرزوی توفیق برای دولتمردان داریم، رهبری حجت را تمام کردهاند به جهت تلاشهایی که باید صورت گیرد و مجلس نیز نشان داده است به جهت موفقیت دولت، همکاری لازم را دارد.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آرزوی موفقیت برای رئیسجمهور و اعضای کابینه و مسئولان اجرایی داریم البته این بدان معنا نیست که مجلس نباید در تذکرات برای اصلاح امور قدم بردارد.
وی یادآور شد: همانطور که صبح نیز خدمت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی که از تلاشهای وی نیز تشکر میکنم، مطرح کردم گلایه مردم در رابطه با وضعیت صنعت آب و برق بهحق است زیدا امروز سوءمدیریت در این حوزه به بحران تبدیل شده است.
یوسفی تاکید کرد: امیدواریم طرح سوال از وزیر نیرو که ارائه دادیم در دستورکار صحن قرار گیرد و برای پاسخگویی این وزارتخانه در جلسات هفته آینده صحن برنامهریزی شود.
انتهای پیام/