۲۰:۴۳

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

معرفی ۲ طرح نوسازی و برقی‌سازی ناوگان به بورس انرژی

معرفی ۲ طرح نوسازی و برقی‌سازی ناوگان به بورس انرژی
مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ۲ طرح نوسازی ناوگان دیزلی برون‌شهری و طرح برقی‌سازی ناوگان موتورسیکت شهر تهران به سازمان بورس انرژی معرفی شد.
کد خبر : ۲۱۶۵

به گزارش هاب‌صنعت؛ جواد بهشتی، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: ۲ طرح نوسازی ناوگان دیزلی برون‌شهری و طرح برقی‌سازی ناوگان موتورسیکت شهر تهران به مراجع ذی‌صلاح و سازمان بورس انرژی معرفی شده و تأییدیه‌های لازم را اخذ کرده است.

وی افزود: طرح نخست، طرح نوسازی ناوگان دیزلی برون‌شهری است که از منظر اجرای سیاست‌های قیمتی و غیرقیمتی، همچنین از جنبه پیشگیری و مبارزه با قاچاق اهمیت زیادی دارد. 

بهشتی ادامه داد: طرح برقی‌سازی ناوگان موتورسیکلت شهر تهران به‌عنوان طرح دوم است؛ رشد مصرف بنزین، فرسودگی ۵۳ درصد از ناوگان حمل‌ونقل کشور، مصرف بالاتر از استاندارد جهانی خودرو‌های نوشماره داخلی و... سبب شده مصرف بنزین از روزانه ۸۵ میلیون لیتر در سال ١٣٩٨ به روزانه ۱۳۲ میلیون لیتر در سال ۱۴۰۴ برسد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha