۲۲:۲۷

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

استاندار تهران: ناترازی ۳ هزار مگاواتی برق تهران تا سال آینده برطرف می‌شود

استاندار تهران: ناترازی ۳ هزار مگاواتی برق تهران تا سال آینده برطرف می‌شود
استاندار تهران با بیان اینکه در سال گذشته، یکی از مهم‌ترین چالش‌های استان تهران ناترازی ۳ هزار مگاواتی برق بود اظهار کرد: تا سال آینده، مشکل ناترازی برق در تهران برطرف می‌شود.
کد خبر : ۲۱۴۷

به گزارش هاب‌صنعت؛ محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران با بیان اینکه در سال گذشته، یکی از مهم‌ترین چالش‌های استان تهران ناترازی ۳ هزار مگاواتی برق بود اظهار کرد: دولت چهاردهم با راهبری رئیس‌جمهور توانست با ایجاد گفتمان و بسیج دستگاه‌ها، مسیر حل این مشکل را هموار کند.

وی افزود:  تاکنون بیش از ۹ هزار مگاوات متقاضی در سامانه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ هزار مگاوات آن به عقد قرارداد منجر شده و حدود ۱۰۲۲ مگاوات نیز وارد مرحله اجرایی شده است.

معتمدیان ادامه داد:  همچنین ۱۰ هزار هکتار از اراضی ملی برای این طرح‌ها واگذار شده و در هفته دولت عملیات اجرایی ۲ هزار مگاوات دیگر آغاز خواهد شد. با این روند پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده، مشکل ناترازی برق در تهران برطرف شود.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha